woensdag 20 december 2006

Druk druk druk...

Ik vrees dat ik niks nieuws vertel, wanneer ik zeg, dat het een geweldig drukke periode is momenteel. Kerstkaartentijd...cadeaulabeltijd of geldzakjestijd... alles staat op het creativiteitslijstje om nog te maken of af te werken.
Gisteren en vandaag werkte ik een opdracht af voor een buurvrouw die me vroeg om een heleboel geldkaartzakjes te maken (17 in het totaal). Het is een flap, die drie zakjes bevat... Twee ervan bestemd om geld in te steken en in het derde steekt een tag met wensen.
Een enorme klus... maar nu ik klaar ben...vind ik het resultaat toch wel mooi. Ze zijn allemaal verschillend. Er zijn er voor de volwassene (haar kinderen) en er zijn er voor de kleinkinderen...
Ik laat jullie even meegenieten!

Nu even pauzeren en aan de innerlijke mens denken en straks nog een boel kerstkaarten afmaken...

Hoe zit het bij jullie ??? Zijn jullie er al door ??? Of volgen jullie mij....hihihihihi

Groeties Patrice

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow wat heb jij hard gewerkt!!!!!!!Fijne kerstdagen, groetjes

Anita zei

Zo zeg....jij knalt ertegen aan!!!!
Hartstikke mooi wat je hebt gemaakt Patrice!!!!!
Fijne feestdagen, groetjesssssssss

Anoniem zei

wow wat zijn ze mooi.
fijne feestdagen.
groetjes carla

Rika zei

Dit zijn stuk voor stuk kunstwerken Patrice!
ik heb een link geplaatst op mijn blog.

Catharina Maria zei

Patrieske , wat zijn dat mooie geldzakjes geworden ,hoeft nog niet eens wat in om er al blij van te worden . Echt om van te watertanden meiske !

Klaartje zei

Ze zijn superleuk!!! :):):)

Godelieve zei

Ze zijn prachtig Patrice! En allemaal verschillend... petje af!

Fijne Kerst!!

Annes Art zei

Nou zeg Patrice, jij hebt er flink aan gewerkt!! ziet er prachtig uit!!

Vanessa zei

hoi patrice, ik merkte nu pas het berichtje op dat je op mijn boog gelaten had, ik heb immers één echt actieve blog, scrapness. de andere daar doe ik niet zo veel mee.
KArin ken ik wel ja! ga jij daar workshoppen?
doe ze de groeten...
en je hebt wel een leuke blog hoor!!! en je maakt leuke dingen...

Evi zei

Ik vind ze heel mooi! Dat zal inderdaad veel werk zijn geweest.Maar ze zijn het waard!
Fijne jaarwisseling!

Leni zei

mooi.