zaterdag 9 december 2006

Ge ' tagged...??!!


Zet ik net de vraag op Klaartjes Blog: "Wat is dat nu weer dat tagged ding?"...kijk ik bij Dymphie op haar Blog (doe graag Blogronde hé hihihihi) en zie daar dat ook ik uitgeloot ben om vreemde zaken over mezelf te schrijven ???
Nou moe...vreemd...wat is er nu zo vreemd aan me ??? ...behalve dan dat :

1. Ik van Clowntjes en Leeuwen hou...
2. Ik Hollanders zeer toffe mensen vind...
3. Ik bloemkool en worst helemaal niet zie zitten...
4. Ik zonder camera de deur niet uit wil, als we ergens naar toe gaan...
5. Ik voor iedereen altijd het beste wil en me daarbij best aan de kant kan zetten...
6. Ik een dag zonder lach...geen dag vind!

Is dat vreemd genoeg ??

YVONNE, NICOLE, LIEVEKE, ANITA, CHARLENE en CARLA...ik tagged jullie om zes vreemde dingen over jullie zelf op een rijtje te zetten. Diegene die (nog) geen blog hebben...mailen ze me maar door..ik zal met graagte jullie Kwieties publiceren...hahahahaha

Doeieloe Patrice

3 opmerkingen:

Dymphie zei

Patrice het soort gekte dat jij tentoonspreidt zie ik graag :o)

Klaartje zei

Dat je hollanders gek vind is niet zo vreemd hoor! hoewel..... hihi!

Anita zei

Die bloemkool en worst, die zien wij hier in Holland ook niet zitten hoor.
Die liggen meestal!!!!!!!!hahaha