woensdag 13 december 2006

Van mijn goeie vriendin...

Jaja..Nicole en ik zijn al heeeeeellll lang goeie vriendinnen van mekaar. We kunnen echt voor alles bij elkaar terecht. Dat is zeeeeer fijn. Nu had ik haar van de week "getagged" en hier is haar antwoord op het verzoek...Zes vreemde dingen over haarzelf te schrijven. Collemie heeft helaas ook nog geen blog...dus zet ik het op de mijne...
Hier komt ie dan:

Hoi Bie,
Wat doe je me nu weer aan .......
6 vreemde dingen over mezelf........

TV kan me niet echt boeien, enkel voor een paar leuke series ga ik erbij zitten, maar niet zonder breiwerk, anders val ik steevast in slaap
ik lijd aan het stempelvirus, volgens Belgisch standpunt iets heel vreemd
de weegschaal is mijn trouwe vriendin alhoewel ik er dikwijls kwaad op ben,
ik ben ervan overtuigd dat de sterretjes aan de hemel mijn familie en vrienden zijn die ik hier niet meer heb, maar die me van daaruit de nodige kracht geven om het hier goed te doen
ik hou van eerlijkheid en oprechtheid, da's niet meer zo evident en vanzelfsprekend
ik kan genieten van het alledaagse, mijn gezinnetje, huisje en tuintje, het roodborstje en de koolmeesjes die aan en afvliegen in het voederhuisje. OOk bij mooi weer, ik moet niet persé uit huis te zijn geweest om een goei weekend te hebben gehad.
ik denk dat dit het zo'n beetje moet zijn. Misschien ben ik op sommige dingen nog vreemd, maar dat kom ik morgen misschien nog wel te weten. Dit is echt wel een kopbreker hoor !
Voor de rest:
heb ik me gisteren op mijn kalligrafiehuiswerk gestort. 't is af, en gelukkig zijn er geen zweetdruppels op mijn blad gedrupt.

Colle en ik volgen calligrafieles bij "Witruimte", kan je even bekijken op volgende url:


Leuk hoor mateke...dat je je gekte blootgeeft aan de groep...want ja, ik kende al een deel van die trekjes hihihihihihi.. en zo was dit je premiere op de blog!

Groeties Patrice

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk om alweer over mezelf te lezen, maar, zelf gaan bloggen, daar pas ik nog altijd voor hoor
Col

Catharina Maria zei

Moeilijk is dat toch he om dingen van jezelf prijs te geven .
Toch denk ik dat we door deze vraag , om even over ons zelf na te denken tegelijkertijd weten dat we nog niet zo heel erg "gek" zijn ;o))