zondag 10 december 2006

Vreemd...heel vreemd maatje van me !! ??

Ja watte zeg...ik kies Yvonne mee uit voor de "Tagged", maar daar zij zelf nog geen blog heeft zei ik dat zij het mij mocht mailen en dat ik het dan zou publiceren...

Hou je vast hoor dames...daar zijn ook kosten aan...hahahahaha...(zoals bij ieder ander van ons denk ik)...

Yvonne schrijft het volgende:

Nou goed, geen idee wat ik er over moet zeggen, sommige mensen zullen zeggen dat ik geen vreemde eigenschappen heb, andere zullen zeggen dat ik alléén maar vreemde eigenschappen heb.
Op mijn werk drink ik uit een beker met groene kikkers er op, waar op staat, "Still crazy after all these years", gekregen van een collega. Met dank ......
Van voorjaar tot herfst monitoor ik zandhagedissen in het duin.
De schildpadden (Ollie, Bollie en Bolletje (afgeleid van OlieBol) liggen in de winter als ze hun winterslaap moeten houden in de groetenla van de koelkast.
Als ik een weekend of op een bepaalde dag niets wil, spreek ik ook niets af. Er zijn nog steeds mensen die dat helemaal niet begrijpen, dus als zij bellen om iets af te spreken voor dat moment zeg ik dat ik al een afspraak heb. Heb ik ook, namelijk met mezelf, dat ik niets zou afspreken. En dat vinden ze maar vreemd, dus zeg ik nooit wat die afspraak is ......
En als ik een leuke film wil kijken op tv, die staat al niet zo lang en vaak aan, dan zet ik het antwoordapparaat nog wel eens aan om of het begin of de ontknoping niet te missen; als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer!
Oh ja, als je "gelukkig alleen" woont word je ook nogal eens vreemd aangekeken, net als dat je zegt bewust geen kinderen te hebben.
Zijn dat er al 6, weet zo snel even niets meer. Maar misschien weet jij er wel een paar, ha ha!
Oh ja, ik heb ook geen log, blog, picturetrail of wat dan ook, gaat er voorlopig ook niet komen hoor, net zoals dat ik nooit mobiel bel (het ding staat ook nooit aan en is echt alleen voor noodgevallen of iets heel uitzonderlijks), ik niet aan sms'en doe (wat een onzin!), niet weet of mijn telefoon dat wel kan, laat staan dat ik weet hoe het moet! En ik ook geen boodschappen doe met een digitale scan in de supermarkt, nog steeds geen digitale camera heb, nooit computerspelletjes doe, nauwelijks tot helemaal niet surf op het internet, kortom, ik ben een complete digibeet. En dat vindt men nogal vreemd in deze tijd ......



En zeggen dat ik er maar 6 heb gevraagd hihihihi...Dank je wel hoor Vonneke...zo kom je toch op blog nu!

Groeties Patrice

1 opmerking:

Anoniem zei

Hahaha, die Yvonne, beetje vreemd (?) maar erg leuk mens!