zondag 10 april 2011

Tijd voor een kopje thee...time for a cup of tea

Vrijdag, in 't Woefke (zie link rechts in balk), een leuke workshop gevolgd. We maakten er deze theepot. Ieder kon zelf de kleur kiezen en wat de maat betrof...was het een groot of kleine model. Het was een keileuke avond en er is zeer hard gezwoegd. Maar de resultaten mochten er zijn.



















Friday, in 't Woefke (see link right bar), a workshop followed. We made this teapot. Everyone could own color choice and what the size was ... it was a large or small model. It was a very nice evening and there is toiled very hard. But the results were there.

Don't you think?
Vind je ook niet?

Groetjes Patrice

23 opmerkingen:

Willy zei

Dat is zeker een fantastisch resultaat, Patrice. Ontzettend leuk!!!

Yvonne zei

Geweldig leuk theepot!!! Wanneer zet je het theewater op, ik kom een bakkie halen hoor!
Lieve groetjes van Yvon

Anita zei

Wat een leuke theepot Patrice!!!
Smakelijk bakkie ;).
(heb je hem wel waterdicht gemaakt???)LOL

Monique zei

Mooie theepot hoor!
groetjes
Monique

Godelieve zei

Dat ziet er heel leuk uit Patrice!!

Myriame zei

Prachtige theepot!!
Bedankt voor de virtuele uitnodiging om samen thee te drinken ( lol )

KarinsArtScrap zei

wow wat een prachtige theepot heb je gemaakt patrice.
heel erg mooi gemaakt.

groetjes karin

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Patrice wat een ontzettend gave theepot. Kunstig in een woord.
Kom natuurlijk wel een theetje drinken (haha). Dank voor je lieve berichtje op mijn blog.
groetjes Marja

Rika zei

Die ziet er super uit!

Tineke zei

Bedankt voor je uitnodiging!
Je hebt meer stempelaars uitgenodigd, zie ik.
Dat wordt vast gezellig en natuurlijk thee uit je eigengemaakte theepot hè!

jolande zei

Wat gaaf die theepot....kom maar een bakkie bij me doen hoor op de artspecially beurs...hahahahaha...tot volgende week Groetjes Jolande

Riet zei

Ohhh wowww Patricia,wat een schitterende theepot,mooi papier heb je gebruikt.
echt super,heb je daar een patroon van?

Liefs Riet.

Marina NOSTROMO zei

Hi,Patrice!
WOW! This is fantastic! Amazing, magic original work! You have a golden hands! I love it!
Marina.

Nancy zei

Hmmm... je mag hem alvast nog eens maken voor mijn verjaardag of zo...
Als theedrinker heb ik nu spijt dat ik deze workshop gemist heb...
Echt mooi!!
Kus,
Nancy

Atelier Ullizee zei

Super mooi en origineel! Bedankt voor je leuk berichtje op mijn blog.

Lisetta zei

Zo kom ik toch ff bij je op de thee, gezellig. Zeker uit zo'n mooie theepot. Super hoor je hebt hard gewerkt Particeke

Nicoleke zei

die is mooi geworden !

Marina Huisman zei

Hoi Patrice, mijn reactie is wat later maar daarom niet minder gemeend.
Een geweldige theepot, zo te zien heb je er veel werk in gestoken samen met de andere dames op de workshop.
Een bijzonder origineel idee om op deze manier een theepot te creëren.
Chapeau voor de bedenker hiervan maar ze zeggen wel eens: een briljant ontwerp kan niet zonder een onberispelijke uitvoering ;)
Een fijne dag toegewenst.
Groetjes Marina.

Anoniem zei

Wat een werk Patrice maar wel met een prachtig eindresultaat!

peggy gatto zei

Fabulous!!!
Clever idea!!!

Silvia(Barnie) zei

How cool, that's a fabulous piece of art.

Jeany zei

hallo Patricia, wat een leuke theepot, ik ben gek op thee, dus helemaal mijn ding ☺ En ik wil je even nog heel hartelijke bedanken voor je lieve, mooie woorden op mijn Bottle blog. Groetjes van Janine van Jeanys Brunnen.

Unknown zei

Hallo,

Ik heb op de site gekeken waar je deze thee/koffiepot kan bestellen als snijbestand.

Alleen ik heb geen paypal, en ook geen credit card.

Heeft u een manier om toch aan dit snijbestand te kunnen komen??

Alvast bedankt.

Gr. Steffie

Steffie1812@gmail.com