dinsdag 7 mei 2013

We pakken de draad verder op...We pick up the thread again

Dank je wel iedereen die met mijn verdriet meeleefde! Het was even een nare tijd, maar zoals bij alles gaat de tijd verder en staat ons leven niet stil. We gaven het verlies van Johan een mooie plek in ons hart. Zaterdag ging ik met een groep AZZA-scrap dames naar Annevoie. Dat ligt in onze mooie Ardennen en het is een prachtig park. Het was er gans het weekend Venitiaanse maskerade. PRACHTIG!!! Geniet mee van enkele van de vele foto's die ik er nam. Thank you everyone who sympathized with my grief!It was just a bad time, but as with everything, time goes and does not stop our lives.We gave the loss of Johan a nice place in our hearts. Saturday I went with a group of AZZAscrap-ladies to Annevoie. That's in our beautiful Ardennes and it's a beautiful park. It was there all the weekend Venetian Masquerade. WONDERFUL!! Enjoy with some of the many pictures I took. Till soon XXX Patrice

10 opmerkingen:

Gerrina zei

Oh wat gaaf! Dat is echt iets om een keer naar toe te gaan; wat zien die maskers er prachtig uit! Denk aan je... Groetjes, Gerrina

KarinsArtScrap zei

wow wat zijn die gaaf Patrice en zo mooi gemaakt ook.
prachtige foto's heb je er van genomen.

groetjes karin

Christine zei

Goed dat je daar een fijne tijd had en de foto's zijn prachtig!
Liefs
Christine

Enny zei

Prachtige foto's Patrice !! Ik ben blij dat je zo'n leuke dag had ! Groetjes Enny

Unknown zei

Oh Patrice wat móói! Als je niets had gezegd, hadden we vast allemaal gedacht dat je ze in Venetië had genomen! Echte plaatjes!! Lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Anoniem zei

Prachtige foto's!
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog :-D
Vermelden mag altijd ;-)
Fijne avond verder!
Groetjes Jacomijn

GerJanne zei

Wauw wat een gave foto's!! Super zeg! Leuk dat je ons laat meegenieten.
Dank voor je reactie, Jefke, waart bij mij rond en soms gooit hij er dus zomaar wat uit. Mooie verklaring! Die ga ik onthouden, ik denk dat Jefke het al in een laatje heeft gestopt, hihihihi!

GerJanne

maria's knutselplezier zei

Prachtige foto's heb je hier genomen!!! 't zag er een gezellige dag uit!!


Groetjes
Maria

maria's knutselplezier zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.